Beküldte kobrizsa - sze, 2010-10-13 10:19
Mint korábban beszámoltunk róla, a Bor-neked.hu is támogatta a 3x3 Duennium akciót. A fő cél az volt, hogy 3 híres és elismert ember adta nevét és arcát ahhoz, hogy minél nagyobb összeggel tudjanak támogatni 3 civil szervezetet (2 Baranya megyei) a 3 óriáspalack bor eladásával. Értelemszerűen ez a kampány nem a szűkebb pénztárcájú borkedvelő réteget célozta, de mindenképpen fontos, hogy valakik pénzt áldoznak jó dolgokra, miközben fejenként 3 liter remek borral gazdagodhatnak (méginkább).
Beküldte kobrizsa - p, 2010-08-27 16:23
24 óra elteltével lassan-lassan leülepszik bennem az élmény, amit a Duennium árverés meghirdetésének beharangozó sajtótájékoztatóján szereztem. Már maga a rendezvény neve is komplex, akár csak maga a sajtótájékoztató programja és a zászlóshajó Duennium illat- és ízvilága. Bevallom borral kapcsolatos sajtótájékoztatón nem voltam még, és a szűken vett budapesti belváros éttermeinek sem vagyok törzsközönsége. Így természetesen könnyed ünneplőbe vágtam magam és Gianni étterme előtt leparkoltam bringámat, hogy beleoldódjak a 2 órás élményforgatagba.
Bizony ezen a délutánon a szaksajtót képviseltem, ami kimondottan jó érzéssel és némi felelősséggel töltött el.
Beküldte kobrizsa - sze, 2010-08-25 14:50
A VYLYAN Pincészet eddig számtalan olyan kezdeményezést indított útjára, vagy támogatott, amelynek célja nem kapcsolódik szorosan a borhoz, de mégis… Ötletekből azóta sem fogynak ki, így nem meglepő, hogy a pincészet „zászlóshajója” a Duennium 2006 nem mindennapi módon bont vitorlát!